Każdy z nas chciałbym zatrzymać upływający czas i jak najdłużej wyglądać młodo. Z wiekiem nasza skóra staje się bardziej wiotka, szara, zmęczona. Owal twarzy nie jest już tak wyraźny, pojawił się podwójny podbródek, a upływający czas zarysował na Twojej skórze zmarszczki. Na całe szczęście dostępne są narzędzia, które pozawalają zatrzymać upływający czasu oraz skutecznie walczyć z objawami procesu starzenia.

Zabiegi poprawiające wygląd skóry możemy podzielić na zabiegi chirurgiczne oraz zabiegi niechirurgiczne.

Co to jest lifting twarzy –  face lifting?

Lifting twarzy to nazwa zabiegów medycyny estetycznej, których celem jest usunięcie nadmiaru skóry twarzy, poprawa jej owalu, jędrności i minimalizacja oznak starzenia się. Lifting twarzy do niedawna był wykonywany jedynie tradycyjnymi metodami chirurgicznymi. Rozwój technologii sprawił, że zabiegi te są coraz mniej inwazyjne.

Lifting twarzy bez użycia skalpela to skuteczny i bezpieczny lifting skóry bez ingerencji chirurgicznej. Istnieje wiele zabiegów, które odmłodzą i przedłużą młodość Twoje skóry, bez bólu i rekonwalescencji. Do najskuteczniejszych z nich należy zabieg wykorzystując urządzenia emitującego fale ultradźwiękowe przy użyciu technologii HIFU (High Intensity Focused Ultrasound – Zogniskowana Fala Ultradźwiękowa o wysokiej częstotliwości).

Co to jest technologia HIFU?

HIFU jest skrótem z języka angielskiego, który oznacza high-intensity focused ultrasound, czyli skupioną wiązkę fal dźwiękowych o dużym zasięgu. Skoncentrowana wiązka ultradźwięków powoduje ruch i tarcie komórek generujące ciepło, co w efekcie prowadzi do mikro poparzeń wewnątrz tkanki. Powierzchnia skóry pozostaje nietknięta, natomiast pod nią zachodzą intensywne procesy odbudowy i regeneracji stymulowane przez uszkodzenia.

Na czym polega lifting twarzy?

Lifting twarzy przy użyciu technologii HIFU polega na wielokrotnym przykładaniu do skóry przetworników ultradźwiękowych działających na różnej głębokości tkanek. Wskutek wibracji fal dźwiękowych zwiększa się aktywność komórek skóry, pobudzając je do regeneracji i wytworzenia nowego kolagenu.

Dla kogo lifting twarzy? Kto może wykonać lifting twarzy?

Niechirurgicznym zbiegom poprawiającym jędrność skóry twarzy  może poddać się prawie każdy.  Należy jednak pamiętać o tym, że wykonanie liftingu twarzy u niektórych osób będzie niemożliwe. Podstawowym przeciwskazaniem do wykonania zabiegu jest obecność stanów zapalnych (zarówno wirusowych, bakteryjnych, jak i grzybiczych). Zabieg nie powinien być wykonywany, jeżeli pacjent cierpi na schorzenia neurologiczne, choroby serca, dermatozy, nowotwory, choroby o podłożu autoimmunologicznym oraz niewyrównana cukrzyca. Nie należy wykonywać zabiegu u kobiet w ciąży oraz w trakcie laktacji. Zawsze przed zabiegiem należy poinformować osobę, która będzie wykonywała zabieg o naszych dolegliwościach i chorobach.

Ile kosztuje lifting twarzy?

Cena zabiegu jest uzależniona od wielu czynników i zwiększa się wraz z obszarem zabiegowym. Przykładowo lifting twarzy z podbródkiem kosztuje 4 900 zł.  Pamiętaj o tym, że, pomimo iż lifting twarzy przy wykorzystanie technologii HIFU jest zabiegiem niechirurgicznym, powinien zostać wykonany przez wykwalifikowany personel oraz w sprawdzonej klinice.

Skontaktuj się